Norge – Frankrike

Vi viser Norge – Frankrike på storskjerm i Festsalen fredag 26. juni. Kampen begynner klokken 21.00, dørene åpner klokken 20.00.

Arrangementet avsluttes like etter kampslutt.

I tillegg til Base-ansatte med venner, inviterer vi beboerne i sameiene Alexander og Niels Juels til å delta. Det er i alt plass til cirka 60-70 personer (første mann til mølla osv.).

Alle tar med egen drikke (eller kan få vann fra springen der oppe). De som vil kan også ta med mat, såkalt takeaway, for eksempel fra Matmagasinet eller Lervig Local.

Arrangementet vil naturligvis bli avviklet i ordnete former, men det gjøres oppmerksom på at hvis Norge scorer, eller til og med vinner, kan det muligens komme et og annet heiarop.

Yr.no melder opp mot 27 grader ved kampstart, så det kan nok bli behov for litt lufting via dørene på balkongen.

Skulle det bli noe som helst behov for å hysje på selskapet, send en melding til arrangementsansvarlig Rune Bertelsen på telefon 92 80 62 90.

Vel møtt og heia Norge!

— — —

Bruk skjemaet under for påmelding innen onsdag 24. juni.